Thursday, May 5, 2011

Surat Ku Buat Celcom Berukben

No 1 Jalan Blogspot,
Taman keluhkesahkudin.blogspot.com
52736 Blogspot Darul Taqwa

Blok 15 B, Jalan Laman Web,
Bandar Industri Celcom.com.my
17375 Laman Web Darul Tawaduk

 Masalah Connection Yang Macam Taik
Dear Encik Berokben Celcom, 
                Berhubung kepada masalah diatas, Saya ingin maklumkan bahawa saya sedang menghadapi masalah dengan berukben celcom nih.. Boleh kata tiap tiap hari beliau mogok lapar dengan saya.. Jangan kata nak bukak Blog, nak bukak FB pun terkedek-kedek seperti ayam sedang belajar berjalan deripada encik ketam.. Dengan ini, saya memintak kerjasama daripada pihak Celcom untuk mempertingkatkan lagi mutu coverage anda dikawasan Cheras..
                Masalah ini telah pun diajukan kepada pihak teknikel anda, tetapi tiada sebarang jawapan.. Saya paham saya selalu bayar lambat, tapi saya bayar , oke.. !!Cuma tak fix on time je.. Bayar tetap bayar.. Ehh, Macam mana la saya nak bayar on time kalau coverage anda mcm taik..?? Sangat tak adil la, saya kene bayar on time, tapi anda tanak tingkatkan mutu coverage anda.. Saya tak taw la hanya saya sorg je ke yang ada masalah nih atau memang ramai, tapi saya tak peduli.. Apa yang saya nak encik celcom buat sekarang ialah tingkatkan mutu dan keunggulan anda.. kalau anda tak berminat nak amik port pasal surat rasmi versi blog nih,  jangan anda nyanyi lagu ''jangan kau ucap selamat tinggal'' kepada saya kerana saya takkan layan.. Orite..?? -Via IPhone

Yang benar:      
Ayie          
Pengguna tensen,

p/s: saya takde henpon, saya cuma ada IPhone.. Uhh..??



sumber : http://keluhkesahkudin.blogspot.com/2011/04/sembang-surat-ku-buat-celcom-berukben.html

2 comments: